Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Jako Klienci będący Konsumentami mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny do 14 dni od dnia wejścia w posiadanie towarów.

W przypadku chęci skorzystania z powyższego prawa należy poinformować Sklep takim zamiarze mailowo, telefonicznie bądź korespondencyjnie przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Dla Państwa wygody przygotowaliśmy gotowy formularz odstąpienia od umowy, jednak skorzystanie z niego nie jest obowiązkowe. 

Mogą Państwo złożyć jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie, informując Sklep o swojej decyzji odstąpienia od umowy.

Dane kontaktowe Sklepu:

Hau-Care Spółka Cywilna Magdalena Święch, Anna Osowska
Wola Batorska 146
32-007 Wola Batorska

NIP 6832130176
REGON 525581571

email: biuro@hau-care.pl

W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi  otrzymane od Klienta płatności, bez kosztów dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy, przy czym zwrot ten może zostać wstrzymany do czasu dostarczenia towaru pod adres wskazany na Formularzu Odstąpienia od Umowy tj.

Hau-Care Spółka Cywilna Magdalena Święch, Anna Osowska
Wola Batorska 146
32-007 Wola Batorska

Pozostałe szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy zawarte są w naszym Regulaminie, który znajdą Państwo w zakładce "Informacje". 

 

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy, tj. dwóch lat od wydania towaru mają Państwo prawo zgłosić nam reklamację poprzez:

1. Poinformowanie Sklepu o reklamacji 

Zachęcamy do skorzystanie z przygotowanego przez nas formularza reklamacyjnego, nie jest on jednak obowiązkowy i mogą Państwo przygotować własne zgłoszenie reklamacji. 

Taki formularz/własne zgłoszenie należy dostarczyć do Sklepu drogą mailową na adres e-mail biuro@hau-care.pl lub korespondencyjnie na adres pocztowy siedziby firmy - podany wyżej. 

2. Odesłanie reklamowanego towaru

Towar będący przedmiotem reklamacji prosimy odesłać na adres korespondencyjny Sklepu wskazany w punkcie 1 w dogodny dla Państwa sposób. 

3. Rozpatrzenie reklamacji

Reklamacje rozpatrywane będą w terminie do czternastu dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę, a w przypadku gdy reklamacja wiąże się z przesłaniem towaru do Sprzedawcy - w terminie czternastu dni od daty otrzymania towaru przez Sprzedawcę. 

Pozostałe szczegóły dotyczące reklamacji zawarte są w naszym Regulaminie, który znajdą Państwo w zakładce "Informacje". 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl