
ZWROTY
Jako Klienci będący Konsumentami mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny do 14 dni od dnia wejścia w posiadanie towarów.
W przypadku chęci skorzystania z powyższego prawa należy poinformować Sklep takim zamiarze mailowo, telefonicznie bądź korespondencyjnie przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Dla Państwa wygody przygotowaliśmy gotowy formularz odstąpienia od umowy, jednak skorzystanie z niego nie jest obowiązkowe.
Mogą Państwo złożyć jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie, informując Sklep o swojej decyzji odstąpienia od umowy.
Dane kontaktowe Sklepu:
Hau-Care Spółka Cywilna Magdalena Święch, Anna Osowska
Wola Batorska 146
32-007 Wola Batorska
NIP 6832130176
REGON 525581571
email: biuro@hau-care.pl
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi otrzymane od Klienta płatności, bez kosztów dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy, przy czym zwrot ten może zostać wstrzymany do czasu dostarczenia towaru pod adres wskazany na Formularzu Odstąpienia od Umowy tj.
Hau-Care Spółka Cywilna Magdalena Święch, Anna Osowska
Wola Batorska 146
32-007 Wola Batorska
Pozostałe szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy zawarte są w naszym Regulaminie, który znajdą Państwo w zakładce "Informacje".
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy, tj. dwóch lat od wydania towaru mają Państwo prawo zgłosić nam reklamację poprzez:
1. Poinformowanie Sklepu o reklamacji
Zachęcamy do skorzystanie z przygotowanego przez nas formularza reklamacyjnego, nie jest on jednak obowiązkowy i mogą Państwo przygotować własne zgłoszenie reklamacji.
Taki formularz/własne zgłoszenie należy dostarczyć do Sklepu drogą mailową na adres e-mail biuro@hau-care.pl lub korespondencyjnie na adres pocztowy siedziby firmy - podany wyżej.
2. Odesłanie reklamowanego towaru
Towar będący przedmiotem reklamacji prosimy odesłać na adres korespondencyjny Sklepu wskazany w punkcie 1 w dogodny dla Państwa sposób.
3. Rozpatrzenie reklamacji
Reklamacje rozpatrywane będą w terminie do czternastu dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę, a w przypadku gdy reklamacja wiąże się z przesłaniem towaru do Sprzedawcy - w terminie czternastu dni od daty otrzymania towaru przez Sprzedawcę.
Pozostałe szczegóły dotyczące reklamacji zawarte są w naszym Regulaminie, który znajdą Państwo w zakładce "Informacje".